Centar za karijere i stručnu praksu Fakulteta za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu organizira besplatnu radionicu za studente, zaposlenike i Alumnije fakulteta pod nazivom „Krizno komuniciranje na društvenim mrežama“.
O kriznom komuniciranju na društvenim mrežama govorit će nam naša bivša studentica, Diana Cokarić, danas Account Manager u Full-Service digitalnoj agenciji.
Što je kriza i kako je povezana s društvenim mrežama? Kako ne komunicirati za vrijeme krize? Odgovore na ova, ali i slična pitanja dat će nam Diana na online predavanju.
Diana je magistrirala na Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu u Opatiji 2018. godine, te se odmah po završetku pridružila odjelu marketinga u jednom Startupu. Danas radi u Full-Service digitalnoj agenciji na poziciji Account Managera te surađuje s brojnim klijentima iz raznih industrija i zemalja.
Predavanje će se održati online putem MS Teamsa 04.11.2021. s početkom u 19:00 sati. Planirano trajanje predavanja je 1 sat.
Prijave za sudjelovanje na predavanju su obavezne i traju do utorka 02.11.2021. Svim prijavljenima će dan prije održavanja predavanja na mail stići poveznica za MS Teams.
Prijave: https://forms.gle/kW5saGsVqdvL2KJWA
Prijava sudjelovanja i prikupljanje osobnih podataka prijavitelja izvršit će se u skladu s propisima o zaštiti osobnih podataka te ostalim relevantnim propisima, u svrhu evidencije prijavitelja za sudjelovanje na predavanju. Obrada podataka bit će ograničena i korištena isključivo u svrhu potrebe organizacije predavanja.