Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu (FMTU) sa sjedištem u Opatiji svoje je djelovanje započeo 1960. godine. Kao  sastavnica Sveučilišta u Rijeci, Fakultet je danas jedina visokoobrazovna institucija u Republici Hrvatskoj koja izvodi programe u području turizma, ugostiteljstva i održivog razvoja na preddiplomskoj, diplomskoj i doktorskoj razini kao i niz programa cjeloživotnog učenja.

 

VIZIJA

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu lider je visokoga obrazovanja, znanstvenog i stručnog istraživanja u području turizma, ugostiteljstva i održivoga razvoja u Hrvatskoj i široj regiji.

 

KLJUČNE VRIJEDNOSTI
Posvećenost studentima
Partnerstvo s gospodarstvom
Izvrsnost
Akademska sloboda

Etičnost i društvena odgovornost

 

MISIJA
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci kao znanstveno- istraživačka i obrazovna institucija kreator je znanja o turizmu, ugostiteljstvu i održivom razvoju.
Studentima se osigurava kvalitetno obrazovanje za preuzimanje liderskih pozicija u uvjetima snažne globalne konkurencije. Zaposlenici pri tome imaju ključnu ulogu. U poticajnom radnom okruženju inicira se inovativnost, znanstveno-istraživačka i edukativna izvrsnost, lojalnost i predanost.

Kreativnim partnerstvima s gospodarstvom, javnim sektorom i civilnim društvom odgovara se na gospodarske i društvene izazove znanstveno utemeljenim rješenjima. Potiče se izvrsnost i sve se aktivnosti provode poštujući načela etike i društvene odgovornosti.

 

Strateško je usmjerenje Fakulteta da u narednom petogodišnjem razdoblju učvrsti svoj položaj respektabilne visokoobrazovne institucije za turizam, ugostiteljstvo i održivi razvoj u Republici Hrvatskoj te da osigura diseminaciju znanja i u području šire regije. Pri tome će poseban naglasak biti stavljen na unapređivanje kvalitete nastavnoga procesa i znanstveno-istraživačkoga rada. Internacionalna strateška partnerstva pritom treba tražiti među najboljim visokoškolskim i istraživačkim institucijama u području turizma, ugostiteljstva i održivog razvoja u Europi i svijetu. Također, posebna pažnja posvetit će se razvoju pojedinaca i institucije u cjelini, javnom djelovanju zaposlenika i ulozi Fakulteta u unapređenju kvalitete života zajednice u kojoj djeluje.

Kvantitativni i kvalitativni strateški ciljevi i zadaci proizlaze iz vizije i misije Fakulteta, definirani su i strukturirani sukladno Strategiji Sveučilišta u Rijeci 2021. − 2025. u okviru sljedeća četiri strateška područja:

I. UČENJE I POUČAVANJE:  OTVORENO OBRAZOVANJE

  • Održati kvalitetu uvjeta poučavanja
  • Povećati organiziranost i učinkovitost poučavanja
  • Razvijati personalizirani pristup učenju
  • Razvijati generičke i praktične kompetencije studenata
  • Održati zadovoljstvo studenata studijem
  • Povećati broj kolegija koji razvijaju digitalne vještine
  • Unapređenje nastavničkih kompetencija

II. ISTRAŽIVANJE: INOVACIJE I RAZVOJ GOSPODARSTVA I ZAJEDNICE

  • Povećati znanstvenu produkciju
  • Povećati znanstveni utjecaj
  • Privlačiti financiranje istraživanja
  • Osnažiti doktorsku edukaciju
  • Privlačiti poslijedoktorande

III. REGIONALNA UKLJUČENOST: TRANSFER ZNANJA I DRUŠTVENA ODGOVORNOST ZA ODRŽIVI RAZVOJ

  • Proširiti suradnju Sveučilišta i zajednice
  • Privlačiti financiranje projekata u svrhu transfera znanja
  • Ponuditi edukativne programe za gospodarstvo i zajednicu
  • Povećati regionalni utjecaj
  • Povećati interdisciplinarno istraživanje i razvoj

IV. INTERNACIONALIZACIJA:  PROŠIRIVANJE OBZORA I STRATEŠKA PARTNERSTVA

  • Upisivati više stranih studenata
  • Ponuditi više studijskih programa na stranom jeziku
  • Povećati mobilnost akademskog osoblja
  • Proširiti suradnju s internacionalnim institucijama
  • Poticati internacionalne aktivnosti

Strategija FMTU 2021. - 2025.  

Strategija UNIRI 2021. - 2025.