U petak 05. 11. 2021. održano je 2021 Central & Eastern Europe Student Market Study Competition u organizaciji Smith Travel Research Share Center, vodeće globalne kompanije za benchmarking u hotelijerstvu te pod pokroviteljstvom La Fondation pour la Formation Hôtelière, nezavisne dobrotvorne zaklade za edukaciju u hotelijerstvu. Timovi studenata sa sveučilišta središnje i istočne Europe imali su zadatak izraditi analizu tržišta odabranih destinacija. Natjecanje se održalo virtualno te su studenti svoje analize predstavili pred povjerenstvom koje se sastojalo od tri članice: Kamila Charabień, regionalni revenue manager Accor grupe, Magdalena Sekutowska, direktorica razvoja istočne Europe za Hilton Worldwide i Egle Lizaityte, izvršna direktorica Udruženja hotela i restorana u Litvi.
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu predstavljao je tim od petero studenata prediplomskog i diplomskog studija: Mia Butković, Adrian Gostevčić, Eleonora Rojnić, Lucija Imbriša i Štefanija Jelačić.
FMTU tim, pod mentorstvom doc. dr. sc. Katarine Poldrugovac, izradio je detaljnu analizu hotelskog tržišta Londona te osvojio 2. mjesto na natjecanju. Uz certifikat priznanja, studenti su nagrađeni i novčanom nagradom.
Čestitke na izvrsnom rezultatu!