Članovi Katedre:
Aktivnosti Katedre su nastavne i znanstvene/stručne. U okviru Katedre izvode se sljedeći kolegiji: Komunikacija u organizaciji (2. godina stručnog studija, obvezni predmet smjera Poslovno komuniciranje), Poslovno komuniciranje (diplomski studij, obvezni predmet smjera Menadžment u hotelijerstvu), korporacijska komunikacija (izborni kolegij, poslijediplomski znanstveni studij Menadžment u suvremenom hotelijerstvu), Komunikacija korporacije (izborni kolegij, novi program doktorskog studija Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu).
Znanstveno istraživanje u okviru Katedre za poslovno komuniciranje usmjereno je na tri područja:
- diskurs organizacije
- (socio)lingvistički aspekti komunikacije u menadžmentu
- diskurs turizma.
U navedena tri segmenta istraživanja Katedra za poslovno komuniciranje aktivno je uključena u međunarodnu razmjenu znanja i to kroz članke objavljene u citiranim časopisima, knjige objavljene u Hrvatskoj i inozemstvu, te sudjelovanje na domaćim i međunarodnim znanstvenim/stručnim skupovima u svojstvu prezentatora, gosta predavača i voditelja sekcije.
Važnost Katedre proizlazi iz njenog područja djelovanja a to je u najširem smislu poslovno komuniciranje koje u turističkom poslovanju ima izuzetno veliku ulogu.