Antonia Škravan je bivša studentica Fakulteta za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Njezina  prijava na poduzetnički inkubator Hubbazia rezultat je uspješnog studentskog znanstveno-istraživačkog projekta pod nazivom „Pozicioniranje jadranskih otoka kroz online marketing aktivnosti“ realiziranog na Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu u Opatiji.

Voditeljica projekta bila je Antonia Škravan, a članovi tima  Ivana Prižmić (FMTU) i Marino Franulović (University of Coventry, Faculty of Business and Law). Projekt je realiziran pod mentorstvom prof. dr. sc. Lorene Bašan.

U petak, 1. travnja 2022. godine u hotelu Milenij u Opatiji održan je prvi Demo Day, gdje su prezentirane najbolje poduzetničke ideje polaznika 1. i 2. generacije poduzetničkog inkubatora Hubbazie. Prezentirano je 7 projektnih ideja, među kojima je projektna ideja inovativne aplikacije za provođenje zajedničkih (kolaborativnih) promotivnih aktivnosti jadranskih otoka Antonie Škravan sa strane ocjenjivačkog povjerenstva proglašena najboljom.

Antonia ističe kako sudjelovanje u Hubbazia priči za nju predstavlja bogato iskustvo koje proširuje vidike u stvaranju i realizaciji inovativnog proizvoda i usluge, stvara nova poznanstava i u konačnici nas uči vjerovati u svoje ideje.

20220401 174335