Sa ciljem poticanja interesa studenata za predavanja naših istaknutih stručnjaka iz prakse zadovoljstvo nam je najaviti sljedeće predavanje:
- Ime i prezime, titula predavača: dr. sc. Hedda Martina Šola
doc.dr.sc. Hedda Martina Šola ravnateljica je Instituta za Neuromarketing i izvanredni profesor na Oxford Business College, UK. Imenovana je koordinatorom istraživanja na CARE, Sveučilište Oxford Business College te recenzentom znanstvenog časopisa Frontiers in Neuroergonomics, koji je peti po veličini među 20 najvećih znanstvenih časopisa na svijetu. Zahvaljujući studentima Oxford Business Collega koji su je nominirali za najboljeg profesora, odabrana je u top finaliste prestižne nagrade Global Woman Corporate Award 2021. Dobitnica je nekolicine međunarodnih i tuzemnih nagrada i priznanja za svoj rad. Njezino ime je potpisano na nekolicini vizualnih identiteta gradova i općina kao i strateških marketinških planova, brendova i strategija koje se uspješno koriste u kompanijama diljem svijeta. Autorica je prve knjige o neuromarketingu u Hrvatskoj pod nazivom „Marketinška oružarnica“ te prijevoda iste pod nazivom „Neuromarketing Armoury“. Do danas je objavila preko 30 znanstvenih i stručnih radova u području društvenih znanosti. Rješenjem Županijskog suda u Zagrebu, imenovana je stalnom sudskom vještakinjom za marketing i intelektualno vlasništvo, te je često citirana u medijima.
- Naziv tvrtke ili institucije: Institut za neuromarketing
- Naziv predavanja: Neuromarketing mix 4P - Što je to?
- Kolegij na kojem će se održati predavanje: Ponašanje potrošača i Ponašanje potrošača u turizmu
- Datum i dvorana u kojoj će se predavanje održati: 12. 11. 2021, 9:00 - 10:30. Pristup online predavanju moguć je putem poveznice.
Predavanje je otvoreno za sve zainteresirane studente.