Dragi korisnici,
ovaj mjesec Vam preporučamo nekoliko noviteta u fondu Knjižnice koji bi Vas mogli zanimati.
Banayan Alex,Treća vrata - Luda potraga za odgovorom na pitanje kako su najuspješniji ljudi na svijetu započeli karijere. Putovanje veće od života 18godišnjeg brucoša koji je iz svoje sobe u studentskom domu krenuo u misiju svog života intervjuiranje najuspješnijih ljudi današnjice, Billa Gatesa, Lady Gage i desetaka drugih, kako bi otkrio na koji su se način probili i pokrenuli svoje karijere. “Treća vrata” odvodi čitatelje u avanturu bez premca – od hakiranja sastanka dioničara Warrena Buffetta do jurnjave Larryja Kinga kroz trgovinu pa sve do slavlja u noćnom klubu s Lady Gagom – dok Alex Banayan putuje od ikone do ikone, dešifrirajući njihov uspjeh. Nakon izvanrednih intervjua jedan na jedan s Billom Gatesom, Mayom Angelou, Steveom Wozniakom, Jane Goodall, Larryjem Kingom, Jessicom Albom, Pitbullom, Timom Ferrissom, Quincyjem Jonesom i mnogima drugima, Alex je otkrio jedan ključ koji im je zajednički: oni svi su zauzeli “Treća vrata”.
Lučić Andrea, Etika i društvena odgovornost marketinga - Svrha ove knjige je predstaviti čitatelju ključne odrednice etički vođenog marketinga okrenutog održivom razvoju i društvenoj odgovornosti. Knjiga je rezultat dugogodišnjeg praktičnog i znanstvenog istraživanja s ciljem jasnog i zanimljivoga predstavljanja takva sadržaja radi njegove veće primjene u praksi. Osim toga, knjiga je i odgovor brojnim, potpuno neutemeljenim, stavovima kako je etika marketinga svojevrsni oksimoron. Posljednjih je godina pristup marketingu kroz prizmu etike i društvene odgovornosti postao sve važniji. Zbog sve brže i veće komunikacije uključenih, poduzeća u svojim marketinškim naporima imaju sve manji prostor za skrivanje stvarnih namjera i prikazivanja sebe u »boljem« svjetlu. Istovremeno, pritisci klimatskih promjena i težnja prema održivom razvoju sve su glasniji i konkretniji; ponajprije proizašli iz želje čovječanstva da se život na planetu zemlji nastavi. U tim sve zahtjevnijim okolnostima, primjena etike i društvene odgovornosti marketinga izražena je u svim elementima marketinškog djelovanja, od kritičkog promišljanja sadašnje prakse, strateškog planiranja i razvoja inovacija, do primjene u taktičkim procesima oblikovanja elemenata marketinškog miksa.
Perkušić Marko, Pravo elektroničkog plaćanja - U prvom dijelu knjige (općenito o elektroničkom plaćanju), utvrđuje se što je to elektroničko plaćanje, kako se sve može podijeliti, koji su osnovni pravni subjekti koji se pritom javljaju, koji se zakonski propisi mogu i moraju primijeniti na elektroničko plaćanje te se otvara i pitanje zakonskog sredstva plaćanja u Republici Hrvatskoj. Drugi dio (platni instrumenti) upoznaje nas s platnim instrumentima kojima se može koristiti pri elektroničkom plaćanju i s načinom na koji su oni (ne)uređeni u Republici Hrvatskoj. U preostalim dijelovima zasebno se analiziraju elektroničko bankarstvo, elektronički novac i virtualne valute kao tri najvažnija područja elektroničkog plaćanja. Pritom se posebno analiziraju zakonske odredbe koje ih uređuju, pravni odnosi koji pritom mogu nastati, pravni subjekti koji se mogu pojaviti u tim pravnim odnosima, mogućnost primjene tih oblika plaćanja kao zakonskog sredstva plaćanja te brojne druge pravne dvojbe i obilježja svakog od navedenih oblika elektroničkog plaćanja.