U partnerstvu s HGK – Županijska komora Rijeka na realizaciji ciljeva europskog projekta SMARTMED - Empower Mediterranean for SMART Tourism, financiranog sredstvima EU programa Interreg Mediterranean, Fakultet organizira besplatnu edukaciju „Digitalni alati, marketing i turizam”.

Ciljevi edukacije uključuju doprinos digitalnom osnaživanju mikro i malih poduzeća turističkog sektora, doprinos poboljšanju digitalnih vještina koje olakšavaju digitalnu transformaciju za tvrtke i ljude, podupiranje kvalifikacija nositelja usluga u turizmu u digitalnim područjima kako bi se dogodila digitalna transformacija.

Program čine tri modula s prepoznatljivim i aktualnim tematskim elementima sadržaja edukacije:

  • MODUL 1: Digitalni alati (teme: Word, Excel, PowerPoint, Email);
  • MODUL 2: Digitalni i društveni mediji (teme: Digitalni alati za uređivanje slika, Uvod u digitalni marketing, Digitalna interakcija: korisničko putovanje, Google My Business, Društveni mediji (uvod u društvene medije iz perspektive korisnika));
  • MODUL 3: Digitalna strategija i marketinške performanse (teme: Metrička analiza uspješnosti digitalnog marketinga (KPI), SEO/ Search Engine Optimization (koncepti, svrha, podupirući alati), Google Ads, Društveni mediji (strategija za poduzeća), Uvod u e-trgovinu).

 

Program je namijenjen širem spektru profesionalca iz sektora turizma, od lokalnih mikro i malih poduzeća te njihovih vlasnika, menadžera i zaposlenika pa sve do dionika iz javnog sektora koji djeluju u području turizma.

Letak