CILJEVI PROGRAMA I ISHODI UČENJA, ODNOSNO OPĆE I SPECIFIČNE KOMPETENCIJE, TE VJEŠTINE I ZNANJA KOJE ĆE POLAZNIK STEĆI ZAVRŠETKOM PROGRAMA
-
Usvajanje stručne terminologije i gramatičkih struktura koje se koriste u usmenoj i pismenoj poslovnoj komunikaciji u turizmu na engleskom, njemačkom, talijanskom i/ili francuskom jeziku.
-
Razvijanje komunikacijske kompetencije na određenom stranom jeziku u području poslovnoga komuniciranja u turizmu s posebnim obzirom na interkulturalnu komunikaciju.
-
Završetkom ovoga programa polaznici će steći jezičnu i kulturološku kompetenciju koja je pretpostavka za usmeno i pismeno poslovno komuniciranje na odgovarajućem stranom jeziku na razini B2 te će moći:
-
Voditi poslovne razgovore s poslovnim partnerom u direktnom kontaktu ili preko telefona.
-
Samostalno čitati i pisati poslovna pisma koja se najčešće koriste u poslovnom dopisivanju u turizmu.
-
Povezati teoriju i praksu interkulturne komunikacije u poslovnom okruženju, razlučiti osobne nesporazume od interkulturnih nesporazuma i izbjegavati, te po potrebi rješavati kulturološke nesporazume.
TRAJANJE PROGRAMA
- Svaki program je organiziran u trajanju od 30 sati
BROJ ECTS BODOVA
- Po završetku programa polaznici nakon položenoga završnog ispita stječu 3 ECTS boda i dobivaju odgovarajuću potvrdu Fakulteta za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu.