1. Koje je radno vrijeme Ureda za studente sa studentima?
Radno vrijeme Ureda za studente za studente u Opatiji je svaki dan od 12:00 do 15:00 a srijedom od 12:00 do 17:00.
Radno vrijeme Ureda za studente u SC Zabok: ponedjeljak 08:00 – 14:00, od utorka do petka od 08:00 do 20:00
2. Koji je telefonski broj i e-mail Ureda za studente?
OPATIJA
+385 51 294 200; 201; 203; 204; 205; 206;
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
ZABOK
+385 49 223 622
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
3. Koje dokumente je potrebno dostaviti radi dobivanja potvrde o izjednačavanju stručnih naziva sa akademskim nazivima?
Zamolba za izdavanje potvrde o izjednačavanju stručnih naziva sa akademskim nazivima
4. Koji je postupak izdavanja nove studentske SmartX kartice koja je izgubljena (ukradena, oštećena)?
5. Da li je potrebno za svaku upisanu višu godinu studija priložiti traženu dokumentaciju kojom se dodjeljuje određena razinu prava?
6. Kako se postupa s X-icom nakon što student diplomira?
Stjecanjem diplome, odnosno polaganjem završnog ili diplomskog rada, Ured za studente to evidentira u bazu podataka a radi prestanka studentskih prava. Fakultet mora poništiti (npr. probušiti ili škarama oštetiti rub) iskaznicu studenima koji su izgubili studentska prava diplomiranjem (ili na neki drugi način).
7. Kada može redoviti student zatražiti mirovanje studentskih obaveza?
8. Može li student promijeniti status i kada?
Redoviti student može samo jednom tijekom studija promijeniti status i prijeći iz statusa redovitog studenta u status izvanrednog studenta.
Izvanredni student može zatražiti promjenu statusa i upis u narednu godinu studija u statusu redovitog studenta pod uvjetom da je tijekom studija ostvario maksimalan broj ECTS bodova po studijskoj godini (bez ponavljanja predmeta), ostvario postotak ocjenskih bodova od minimalno 90 % te ukoliko za to postoje prostorne mogućnosti i nastavni kapaciteti Fakulteta.
Na preddiplomskom svveučilišnom studiju nije moguće promijeniti studij ili smjer.
Zahtjev za promjenu statusa podnosi se povjerenstvu za nastavu u pisanom obliku putem ureda za studente u rokovima utvrđenim za upis.
9. Gdje i na koji način studenti mogu dobiti studentske potvrde?
Studentske potvrde studenti mogu preuzeti na šalteru Ureda za studente u Opatiji ili zatražiti na e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. te će im iste biti vraćene putem studentskog e-maila.