Program usavršavanja za poslove hotelske prodaje "Menadžment hotelske prodaje" nastoji pripremiti polaznike za rješavanje budućih izazova hotelske industrije posebice u poslovanju nakon tržišnih promjena uzrokovanih pandemijom Covid-19 pružajući usavršavanje temeljeno na najnovijim trendovima u hotelijerstvu. Cilj programa je usavršavanje i stjecanje dodatnih specijalističkih znanja djelatnika u turizmu svih razina, a posebno iz područja prodaje, marketinga i recepcijskog poslovanja. Stručni program je posebno prilagođen za sve vrste hotelskih objekata kako odmorišnih tako i gradskih, a program se nudi svim osobama koji žele imati specijalizirano strukovno zvanje i napredovati u karijeri hotelske prodaje. Posebnost programa očituje se u praktičnoj interaktivnoj nastavi prilagođenoj potrebama polaznika te vježbama u kojima će uz brojne vodeće stručnjake iz prakse biti omogućena primjena stečenih znanja u svakodnevnom poslu.
SADRŽAJ PROGRAMA:
- Sales Management i izrada prodajne strategije
- Kanali online distribucije i Channel Manageri
- PMS sustavi i Opera Workshop
- Revenue Management
- CRM
- Digitalni marketing
- Offline kanali marketinga i udruženo oglašavanje
- Digitalizacija i automatizacija recepcijskog poslovanja
- Zaštita podataka i imovine hotela – GDPR
- Suvremena poslovna komunikacija na stranim jezicima (njemački, talijanski, engleski)
ISHODI UČENJA, ODNOSNO OPĆE I SPECIFIČNE KOMPETENCIJE, TE VJEŠTINE I ZNANJA KOJE ĆE POLAZNIK STEĆI ZAVRŠETKOM PROGRAMA
- Sistematizirati složene poslovne procese u individualnoj, grupnoj i alotmanskoj prodaji te recepcijskom poslovanju
- Valorizirati najnovije trendove u digitalnom poslovanju prodaje i marketinga
- Koristiti i primijeniti tehnike i alate hotelskih operativnih sustava i Channel Managera u hotelskoj prodaji te upotrijebiti alate automatizacije centralnog rezervacijskog sustava Opera PMS i softvera za upravljanje skupnim kanalom distribucije kapaciteta i cijena Phobs
- Koristiti alate uspješnosti poslovanja odjela prodaje kroz izbor ključnih rezultata poslovanja te sustave CRM-a, cross i up sellinga
- Upotrijebiti najnovije alate digitalnog marketinga putem Google oglašavanja, društvenih mreža i vlastite web stranice
- Primijeniti suvremene alate u realizaciji plana i budžeta prodaje i marketinga
- Razviti i unaprijediti poslovanje kroz sustav Revenue Managementa.
- Primijeniti automatizaciju poslovnih procesa u recepcijskom poslovanju
- Izraditi forecast i prognozirati buduće poslovanje prodaje
- Upotrijebiti pravilne načine poslovnog komuniciranja u B2B i B2C segmentu na engleskom, talijanskom ili njemačkom jeziku
- Definirati SOP – standardne procedure rada u hotelskoj prodaji, definirati radne procese, prava i obveze svih zaposlenika u nižem i srednjem menadžmentu.
- Poznavati sustav za zaštitu osobnih podataka (GDPR).
TRAJANJE PROGRAMA
- Program traje 150 sati.
BROJ ECTS BODOVA
- 15 ECTS-a.
ZAŠTO ODABRATI PROGRAM
- Dobivanje potvrde i uvjerenja
- Upis u e-radnu knjižicu
- Networking i nove poslovne prilike
- Mogućnost besplatnog savjetovanja kroz individualne konzultacije
- Učenje vlastitim tempom
- Povezivanje sa stručnjacima iz hotelske industrije i razmjena ideja s kolegama
- Pridruživanje najvećoj alumni mreži u našoj hotelskoj industriji