Termini izvedbe programa:

Program počinje u veljači 2022. godine i traje 4 tjedna.

Nastava je organizirana kombinirano, u online i onsite okruženju, a za polaznike koji nisu u mogućnosti pratiti nastavu prema predviđenom rasporedu omogućeno je praćenje jednog dijela nastave putem individualnih konzultacija.

Detaljni program i raspored bit će poslan svakom polazniku elektroničkim putem. Individualne konzultacije za propuštena predavanja moguće su uz prethodni dogovor.

Termini provjere znanja:

  • bit će pravovremeno objavljeni

 

Mjesto izvedbe programa:

  • Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija

 

Predavači:

  1. Prodajne strategije i softveri u kanalima prodaje  -  dr.sc. Maja Šimunić, mr.sc. Vedran Zubović
    Sadržaj kolegija: analiza tržišnih trendova, analiza turoperatora i agencija, Phobs Channel Manager, online kanali prodaje i Internet turoperatori, alati praćenja popunjenosti, ključne prodajne točke, plasman cijena, contracting plan i distribucija hotelskih kapaciteta, izrada akcijskih planova prodaje u segmentu individualne, grupne, kongresne i alotmanske prodaje, sustavi izvještavanja, budžetiranje i forecasting.


  2. Prijemni odjel i hotelski operativni sustav - izv.prof.dr.sc. Ljubica Pilepić Stifanich, Mladen
    Kapović , dipl.oec. 
    Sadržaj kolegija: funkcionalnosti OPERA PMS sustava u prodaji, integrirana modularna programska rješenja, interpretacija izvještaja, digitalizacija prijemnog odjela (brza prijava - fast check in, privatni - private check in, online prijava, konverzacijski agent - chat bot), cross selling, upselling 


  3. Marketing kanali komunikacije u hotelijerstvu (online i offline marketing) - Ivan Sarajlić, dipl.oec.
    Sadržaj kolegija: online marketing kanali komunikacije,  operacionaliziranje kampanja na društvenim mrežama, Google oglašavanje, trendovi i alati u izradi web stranice, e-commerce i content marketing, offline kanali marketinga i PR.


  4. Praćenje prihoda u hotelijerstvu (Revenue Management) - prof.dr.sc. Sandra Janković
    Sadržaj kolegija: maksimiziranje prihoda u hotelsko-turističkim objektima sagledavajući sezonalnost poslovanja i potražnju kao i troškove različitih usluga, tržišnih segmenata i kanala prodaje, top line i bottom line mjere revenue managementa, benchmarking analiza, dinamično formiranje cijena u skladu s revenue managementom, instrumenti operativnog i strateškog upravljanja prihodima.


  5. CRM - Unapređenje odnosa s gostima - doc.dr.sc. Marina Laškarin Ažić
    Sadržaj kolegija: tehnike i alati CRM-a pri upravljanju odnosima s gostima, mjerenje zadovoljstva gostiju,  loyalty programi - program vjernosti, GDPR, kategorije zaštite privatnosti gostiju


  6. Strukovno nazivlje i komunikacija na stranom jeziku - dr. sc. Alenka Šuljić Petrc
    Sadržaj kolegija: poslovno dopisivanje i komunikacija u formi koja se najčešće koriste u poslovnom dopisivanju u hotelijerstvu, stručno nazivlje iz područja online poslovanja prodaje i digitalizacije prijemnog odjela, poslovna komunikacija u segmentu individualne, grupne, alotmanske i kongresne prodaje.