Termini izvedbe programa:
Program počinje u veljači 2022. godine i traje 4 tjedna.
Nastava je organizirana kombinirano, u online i onsite okruženju, a za polaznike koji nisu u mogućnosti pratiti nastavu prema predviđenom rasporedu omogućeno je praćenje jednog dijela nastave putem individualnih konzultacija.
Detaljni program i raspored bit će poslan svakom polazniku elektroničkim putem. Individualne konzultacije za propuštena predavanja moguće su uz prethodni dogovor.
Termini provjere znanja:
- bit će pravovremeno objavljeni
Mjesto izvedbe programa:
- Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija
Predavači:
- Prodajne strategije i softveri u kanalima prodaje - dr.sc. Maja Šimunić, mr.sc. Vedran Zubović
Sadržaj kolegija: analiza tržišnih trendova, analiza turoperatora i agencija, Phobs Channel Manager, online kanali prodaje i Internet turoperatori, alati praćenja popunjenosti, ključne prodajne točke, plasman cijena, contracting plan i distribucija hotelskih kapaciteta, izrada akcijskih planova prodaje u segmentu individualne, grupne, kongresne i alotmanske prodaje, sustavi izvještavanja, budžetiranje i forecasting. - Prijemni odjel i hotelski operativni sustav - izv.prof.dr.sc. Ljubica Pilepić Stifanich, Mladen
Kapović , dipl.oec.
Sadržaj kolegija: funkcionalnosti OPERA PMS sustava u prodaji, integrirana modularna programska rješenja, interpretacija izvještaja, digitalizacija prijemnog odjela (brza prijava - fast check in, privatni - private check in, online prijava, konverzacijski agent - chat bot), cross selling, upselling - Marketing kanali komunikacije u hotelijerstvu (online i offline marketing) - Ivan Sarajlić, dipl.oec.
Sadržaj kolegija: online marketing kanali komunikacije, operacionaliziranje kampanja na društvenim mrežama, Google oglašavanje, trendovi i alati u izradi web stranice, e-commerce i content marketing, offline kanali marketinga i PR. - Praćenje prihoda u hotelijerstvu (Revenue Management) - prof.dr.sc. Sandra Janković
Sadržaj kolegija: maksimiziranje prihoda u hotelsko-turističkim objektima sagledavajući sezonalnost poslovanja i potražnju kao i troškove različitih usluga, tržišnih segmenata i kanala prodaje, top line i bottom line mjere revenue managementa, benchmarking analiza, dinamično formiranje cijena u skladu s revenue managementom, instrumenti operativnog i strateškog upravljanja prihodima. - CRM - Unapređenje odnosa s gostima - doc.dr.sc. Marina Laškarin Ažić
Sadržaj kolegija: tehnike i alati CRM-a pri upravljanju odnosima s gostima, mjerenje zadovoljstva gostiju, loyalty programi - program vjernosti, GDPR, kategorije zaštite privatnosti gostiju - Strukovno nazivlje i komunikacija na stranom jeziku - dr. sc. Alenka Šuljić Petrc
Sadržaj kolegija: poslovno dopisivanje i komunikacija u formi koja se najčešće koriste u poslovnom dopisivanju u hotelijerstvu, stručno nazivlje iz područja online poslovanja prodaje i digitalizacije prijemnog odjela, poslovna komunikacija u segmentu individualne, grupne, alotmanske i kongresne prodaje.