Voditeljica studija
izv. prof. dr. sc. Lidija Bagarić
Studijski program Marketing u turizmu oblikovan je sa svrhom da se studentima ponude oni nastavni sadržaji, koji će osigurati kvalitetnije komuniciranje s turističkim tržištem, na način da turistički proizvod nađe put do kupca, da se uspješno valorizira i osigura poslovnom sustavu ili destinaciji bolju poziciju u odnosu na konkurenciju. Program je orijentiran k obrazovanju budućih menadžera u turizmu, ugostiteljstvu, hotelijerstvu i javnom sektoru. Naglasak je na razvoju specifičnih znanja, vještina i kompetencija iz područja marketinga u turizmu.
Trajanje studija
2 semestra
ECTS bodovi
60
Uvjeti za upis
Završen preddiplomski sveučilišni studij (240 ECTS-a)
Cilj studijskoga programa
Cilj je studijskoga programa osposobiti studente za obavljanje poslova marketing menadžera u turizmu, ugostiteljstvu te javnom i drugim gospodarskim sektorima.
Kompetencije koje se stječu završetkom studija
- Vladanje znanjima u području turizma i marketinga u turizmu.
- Sposobnost istraživanja tržišta i identificiranja novih trendova u turizmu i ugostiteljstvu.
- Sposobnost samostalnoga upravljanja složenom komunikacijom i drugim marketinškim aktivnostima u turizmu.
- Sposobnost primjene informacijsko-komunikacijske tehnologije u poslovanju.
- Sposobnost analiziranja i interpretiranja ključnih pokazatelja marketinških aktivnosti.
- Sposobnost oblikovanja strategije marketinga u cilju jačanja konkurentnosti turističke destinacije i integralnoga turističkog proizvoda.
- Samostalnost u realizaciji poslovnih aktivnosti vezanih za događaje i specifične oblike turizma.
- Preuzimanje timske i osobne odgovornosti za izradu projektnoga prijedloga i realizaciju projektne ideje.
Studenti će završetkom ovoga programa razviti i opće kompetencije, kao što su sposobnost apstraktnoga razmišljanja, kritičkoga mišljenja, generiranja novih ideja, identificiranja i rješavanja problema, planiranja i upravljanja vremenom, kontinuiranoga usavršavanja, samostalnost u radu i druge vještine.
Mogućnost zapošljavanja
Program ovoga diplomskog studija je koncipiran tako da osigurava relevantna znanja za obavljanje marketinških aktivnosti u turističkom sektoru, koji se u suvremenim uvjetima mora razvijati sukladno suvremenim trendovima razvoja turizma. Tako će se ovaj profil magistra ekonomije moći zauzeti značajne pozicije u turističkim zajednicama, turističkim organizacijama, turističkim agencijama, turističkim udrugama, u hotelijerstvu, restoraterstvu, ali i u obrazovanju, komunalnom sustavu, medijima, svim selektivnim oblicima turističke ponude, pratećim industrijama, financijskim institucijama, službama računovodstva i kontrole i drugim organizacijama u kojima se traže specifična znanja iz područja marketinga.
Akademski naziv ili stupanj koji se stječe završetkom studija
Magistar/magistra ekonomije ‒ kratica: mag. oec. (300 ECTS)
Mogućnost nastavka studija
Nakon završetka ovoga studija studenti imaju mogućnost upisati poslijediplomski doktorski studij ili neki od oblika specijalističkih poslijediplomskih studija, odnosno programe cjeloživotnoga učenja.