MENADŽMENT U TURIZMU
- Pravilno tumačiti i interpretirati pojmove vezane uz turizam i menadžment u turizmu.
- Objasniti, interpretirati i kritički vrednovati značajke turističkoga proizvoda destinacije.
- Analizirati i primijeniti rezultate stručnih i znanstvenih istraživanja u upravljanju turističkom destinacijom u cilju uključivanja svih sudionika turističke ponude.
- Upravljati i voditi poslovne procese kroz specifične organizacijske forme na razini turističke destinacije.
- Primijeniti informacijsko-komunikacijsku tehnologiju u poslovanju.
- Predložiti prikladnu strategiju razvoja i poslovne planove.
- Istraživati tržišne odnose ponude i potražnje motivirane novim trendovima u turizmu.
- Samostalno osmisliti i primijeniti odgovarajuće metode i modele u procesu znanstvenoga istraživanja i analizi trendova, te poslovnom izvješćivanju i odlučivanju.
- Primijeniti legislativu i standarde u turizmu i ugostiteljstvu.
- Preuzeti timsku i osobnu odgovornost za izradu projektnih prijedloga i realizaciju projektne ideje.
- Analizirati, interpretirati i koristiti ključne pokazatelje za ocjenu rezultata poslovanja.
- Samostalno osmisliti odgovarajuće poslovne aktivnosti za događaje i specifične oblike turizma.