MENADŽMENT U TURIZMU

  1. Pravilno tumačiti i interpretirati pojmove vezane uz turizam i menadžment u turizmu.
  2. Objasniti, interpretirati i kritički vrednovati značajke turističkoga proizvoda destinacije.
  3. Analizirati i primijeniti rezultate stručnih i znanstvenih istraživanja u upravljanju turističkom destinacijom u cilju uključivanja svih sudionika turističke ponude.
  4. Upravljati i voditi poslovne procese kroz specifične organizacijske forme na razini turističke destinacije.
  5. Primijeniti informacijsko-komunikacijsku tehnologiju u poslovanju.
  6. Predložiti prikladnu strategiju razvoja i poslovne planove.
  7. Istraživati tržišne odnose ponude i potražnje motivirane novim trendovima u turizmu.
  8. Samostalno osmisliti i primijeniti odgovarajuće metode i modele u procesu znanstvenoga istraživanja i analizi trendova, te poslovnom izvješćivanju i odlučivanju.
  9. Primijeniti legislativu i standarde u turizmu i ugostiteljstvu.
  10. Preuzeti timsku i osobnu odgovornost za izradu projektnih prijedloga i realizaciju projektne ideje.
  11. Analizirati, interpretirati i koristiti ključne pokazatelje za ocjenu rezultata poslovanja.
  12. Samostalno osmisliti odgovarajuće poslovne aktivnosti za događaje i specifične oblike turizma.