Voditeljica studija
dr. sc. Marina Barkiđija Sotošek, poslijedoktorandica
Studijski program Menadžment u turizmu oblikovan je uz uvažavanje trendova na turističkom tržištu i odrednica UNWTO. Poseban je naglasak stavljen na selektivne oblike turizma i njihovu ulogu u globalnim razmjerima, razvoju i ulozi turizma u svjetskoj ekonomiji, viziji turizma, indikatorima praćenja rezultata, promotivnim aktivnostima.
Naglasak je na približavanju nastavnih sadržaja novoj turističkoj politici, a u cilju stvaranja temelja za osiguranje konkurentske prednosti turističke ponude turističkih destinacija u skladu sa svjetskim trendovima. U tu svrhu su programski sadržaji značajno obojeni specifičnostima turističke djelatnosti sukladno suvremenim trendovima razvoja turizma.
Po završetku diplomskog studija Menadžment u turizmu otvorene su mogućnosti za zapošljavanje, budući da je program studija koncipiran na način da osigurava relevantna i specifična znanja, vještine i kompetencije iz područja turizma i vođenja turističke politike.
Trajanje studija
2 semestra
ECTS bodovi
60
Uvjeti za upis
Završen preddiplomski sveučilišni studij (240 ECTS-a)
Cilj studijskoga programa
Cilj je studijskoga programa osposobiti studente za menadžerske poslove u području upravljanja turističkom destinacijom, događajima i slobodnim vremenom.
Kompetencije koje se stječu završetkom studija
- Vladanje znanjima u području turizma i menadžmenta u turizmu
- Sposobnost istraživanja trendova i unapređenja poslovnih modela u turizmu.
- Sposobnost upravljanja turističkom destinacijom uz uključivanje svih sudionika turističke ponude.
- Samostalno upravljanje poslovnim procesima na razini turističke destinacije.
- Sposobnost praćenja i primjena legislative i standarda u poslovanju u turizmu.
- Sposobnost primjene informacijsko-komunikacijske tehnologije u poslovanju.
- Sposobnost preuzimanja timske i osobne odgovornosti za izradu projektnih prijedloga i realizaciju projektne ideje.
- Sposobnost praćenja i vrednovanja ključnih pokazatelja u poslovanju u turizmu.
Studenti će završetkom ovoga programa razviti i opće kompetencije, kao što su sposobnost apstraktnoga razmišljanja, kritičkoga mišljenja, generiranja novih ideja, identificiranja i rješavanja problema, planiranja i upravljanja vremenom, kontinuiranoga usavršavanja, samostalnost u radu i druge vještine.
Mogućnost zapošljavanja
Program diplomskoga studija je koncipiran tako da osigurava relevantna znanja za obavljanje menadžerskih poslova najviše razine u turističkom sektoru, koji se u suvremenim uvjetima mora razvijati sukladno trendovima razvoja turizma. Tako će magistri ekonomije moći zauzeti značajne pozicije u turističkim zajednicama, turističkim organizacijama, turističkim agencijama, turističkim udrugama, u obrazovanju, komunalnom sustavu, medijima, svim selektivnim oblicima turističke ponude, pratećim industrijama, financijskim institucijama, službama računovodstva i kontrole, inspekcijama i njima pratećim tijelima, gdje se traže specifična znanja iz područja turizma.
Akademski naziv ili stupanj koji se stječe završetkom studija
Magistar/magistra ekonomije ‒ kratica: mag. oec. (300 ECTS)
Mogućnost nastavka studija
Nakon završetka ovoga studija studenti imaju mogućnost upisati poslijediplomski doktorski studij ili neki od oblika specijalističkih poslijediplomskih studija, odnosno programe cjeloživotnoga učenja.