Naziv projekta / Title
|
HR: AUDIO MENADŽMENT U FUNKCIJI RAZVOJA TURISTIČKE DESTINACIJE
|
EN: THE ROLE OF AUDIO MANAGEMENT IN TOURIST DESTINATION DEVELOPMENT
|
|
Šifra
|
UNIRI-DRUSTV-18-39
|
Znanstveno područje, polje i grana
|
Društvene znanosti / Ekonomija/Ekonomika poduzetništva |
Vrsta istraživanja
|
Primijenjeno istraživanje
|
Vrijeme trajanja istraživanja
|
3 godine (ožujak 2019 – veljača 2022)
|
Vrijednost projekta
|
15.942,03 HRK (za prvu godinu)
|
Izvor financiranja
|
Sveučilište u Rijeci
|
Ključne riječi /keywords
|
HR: audio menadžment, soundscape, razvoj, destinacija, tourism product club, inovacija, brend
|
EN: audio management, soundscape, development, destination, tourism product club, innovation, brand
|
|
Sažetak / Summary
|
HR:
Interdisciplinarno istraživanje se usmjerava na temu zvuka i muzike kao bitnih elemenata turističke ponude, ali i promocije u cilju razvoja, prepoznatljivosti i brendiranja destinacije. Teorijske determinante se temelje na multidisciplinarnom proučavanju teme istraživanja i nadgradnje recentne literature. Aplikativno istraživanje će se temeljiti na anketiranju i intervjuiranju dionika i menadžmenta destinacije, istraživanju akustičke kvalitete glazbenog koncerta te prijedlozima istraživača utemeljenim na znanstvenoj literaturi u funkciji analize sadašnjosti i aktivnog kreiranja budućnosti audio ponude i promocije destinacije. Predlaže se model audio menadžmenta koji uključuje valorizaciju zvuka i glazbe u okviru soundscape pristupa i poslovanje u okviru tourism product cluba kao novog kolaborativnog načina poslovanja u razvoju audio proizvoda u funkciji unikatnog doživljaja turista i multipliciranja profita. Istraživanje će uključivati sljedeća područja:
|
EN:
The interdisciplinary study (social sciences, field of economics and the humanities, field of art history) focuses on the theme of sound and music as vital elements of both the tourism offering and tourism promotion, aimed at destination development and branding. Theoretical research is based on the critical exploration of the research topic and builds on the recent literature. Applied research is conducted based on a survey of the attitudes of destination stakeholders and managers, a study of the acoustic quality of musical events, and the proposals of the authors based on the scientific literature, for the purpose of analysing the current state and actively creating the future of the audio offering and promoting the destination, and designing an audio management model that incorporates the valorisation of sound and music within a soundscape approach, and business operations within the framework of a tourism product club as a new form of collaboration in value chain innovation. The point of the new business model is to set up a well-designed development-oriented process of dynamic interactions among all stakeholders in order to transform resources (sound and music) into innovative products. Research involves the following areas:
|
|
ISTRAŽIVAČKI TIM / RESEARCH TEAM
|
|
Voditelj projekta
|
prof. dr. sc. Christian Stipanović
|
Članovi tima
|
prof. dr. sc. Diana Grgurić, Filozofski fakultet, Sveučilište u Rijeci
|
doc. dr. sc. Elena Rudan
|